5 клас. Основи здоров'я

 





Індивідуальна навчальна програма  для засвоєння програми 5 класу з основ

 здоров я екстернатом в спортивному класі.

Тема 1. Здоров я людини                   

1. Опрацювати параграфи  1-6.

Тема 2. Психична і духовна складові здоров я.

1. Опрацювати параграфи  7-13.

2. Виконати завдання.

1 рівень

1. Позначте знаком «+» правильні твердження:

…Параолімпійські ігри -  для спортсменів з обмеженими можливостями

…Міміка від грецького слова «виразність»

…Почуття – це стійке переживання, пов’язане зі ставленням до іншої людини

2. Толерантність – це:

А) терпіння

Б) твердження

В) переконання

3. Активне слухання:

А) заняття спортом

Б) Розуміння і запам’ятовування нової інформації

В) неусвідомлений запис інформації

Г) слухання музики із підтанцьовуванням

2 рівень

4.Які емоції сприяють зміцненню здоров’я?

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

3 рівень

5. Які риси мають милосердні люди. Перелічити не менше 5 ознак……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

6. У яких випадках слід твердо казати «Ні»?

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

4 рівень

7. У сусідній квартирі проживає самотня людина. Яку допомогу ти можеш їй надати?

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….....................................................................................................................................................

Тема 3. Фізична складова здоров я.

1. Опрацювати параграфи  14-17.

2. Виконати завдання.

 

І рівень (6 х 0,5 бала = 3 бала)

1. Які є ознаки стресу:

а)  Постійне відчуття втоми;

                    б) людина дуже задоволена, весела;

в) Неможливість зосередитись на будь-чому;

   г) посилюється інтерес до навчання.

 

2. Перед сном необхідно:

а) переїдати, щоб не бути голодним;      б) провітрювати кімнату;

в) грати в рухливі ігри;                           г) грати в комп’ютерні ігри.

 

3.Пошкодження кістки з порушенням її цілісності – це:

а) перелом;                                                                         б) вивих;

в) кровотеча;                                                                      г) рана.  

 

4.  Почергове перебування на сонці та в тіні, загорання – це:

а) загартовування сонцем; б) загартовування повітрям;

в) загартовування водою;                              г) комплексне загартовування.

 

5. Який вид діяльності є активним відпочинком:

а) рухливі ігри;  б) читання;

в) перегляд телепередач;г) гра в шахи.

 

6. Для попередження порушення постави потрібно:
а) постійно грати в теніс;
б) підбирати робочий стіл і стілець відповідно до зросту;
в) виконувати вправи для зміцнення м′язів спини;
г) читати лежачи.

 

ІІ рівень (3 бала)

7.Дайте визначення:

Загартовування – це­________________________________________________

__________________________________________________________________

8. Встанови відповідність

1- Поріз

а) підняти пошкоджену кінцівку догори, накласти стерильну пов’язку і притиснути її пальцем.

2- Кровотеча

б) промити, щоб видалити бруд. Прикласти шматочок марлі, просочений розчином перекису водню.

3- Вивих        

в) викликати лікаря та прикласти що – небудь холодне.

1-___; 2-___; 3-____.

 

 

ІІІ рівень (3 бала)

9. Назвіть  переваги та недоліки Інтернету.  Об’єднайте  їх  у  дві  групи:

Переваги Інтернету

Недоліки Інтернету

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10. Назвить  види загартовування ?                                               

 

IV рівень (3 бала)

11.  Запишіть, яких правил потрібно дотримуватися, відвідуючи басейн.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Тема 4. Соціальна складова здоров я.

1. Опрацювати параграфи  18-23.

2. Права та обов язки на прикладі  казкових героїв.

https://www.youtube.com/watch?v=46tGGDIbrDM

3. Подивитися мультфільм.

https://www.youtube.com/watch?v=obgsoJfowQ0

4.Пригадайте інші  казки, твори, де описано порушення прав дитини. 

Які це права? 

5.Презентація про туберкульоз

 https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-osnovi-zdorov-ya-scho-treba-znati-pro-tuberkuloz-50562.html

6.Презентація про СНІД

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-vil-snid-97487.html

Тема 5.

Безпека в побуті і навколишньому середовищі.

1. Опрацювати параграфи  24-31.

2. Виконати завдання.

І рівень (0,5 бала)

1. Які існують правила п"яти "НЕ":

А)Не танцюй.

Б) Не розмовляй із незнайомцями.

В) Не сідай у машину до незнайомців.  

Г) Не бери нічого у незнайомців.

Д) Не звертай з дороги від школи додому.

Е) Не гуляй надворі після того як стемніло.

2. Причиною пожежі може стати:

А) Користування несправними електричними приладами.

Б) Обережне поводження із сірниками.

В) Користування справними електричними приладами.

Г) Дотримання правил протипожежної безпеки.

3. Що слід робити при наближенні натовпу:

А) Намагатися тікати від натовпу в напрямку його руху.

Б) Намагатися обійти натовп, йти у бічні вулиці через прохідні двори.

В) Присісти і притиснути руки до грудей.

Г) Бігти разом з усіма.

4. В якомуположенні найлегше відпочивати на воді?

А)Положення “медуза”.                    Б)Лежачи на спині.

В) Положення “зірочка”.                   Г)Положеннялежачи на боку.

5.Якщо незнайомі люди попросили тебе передати пакет, слід:

А) Погодитися.                      

Б) Залишити пакет собі.

В) Відмовитися. 

Г) Спочатку подивитися, що в пакеті, а потім погодитися.

6. До природних джерел забруднення відноситься:

А) Пилові бурі.                                        Б) Виверження вулканів.

В) Теплові електростанції.                     Г) Викиди газів автомобілів. 

ІІ рівень (1 бал)

7. Встанови відповідність

1- Під час повені     

а) шукай порятунку на підвищеному місці.

2- Під час землетрусу        

б) не можна користуватись мобільним телефоном.

3- Під час грози                  

в) вибігай на відкриту місцевість.

1-___; 2-___; 3-____.

8. Встанови відповідність

1- Повінь

а) підземні поштовхи, коливання та розриви земної поверхні внаслідок руху глибинних шарів планети.

2- Буревій

б) потужний поривчастий вітер, що підхоплює й переносить різні предмети.

3- Землетрус

в) тимчасове затоплення суходолу внаслідок підйому води в природних водоймах.

1-___; 2-___; 3-____.

 

ІІІ рівень (1,5 бала)

9. Назвіть приклади  впливу людини на природу. Об’єднайте  їх  у  дві  групи:

Позитивний

Негативний

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10. В чому полягає перша допомога потерпілому в разі сонячного удару?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

 

IV рівень (3 бала)

11.Напишіть, яких правил потрібно дотримуватися під час грози на відкритій місцевості.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 








 Урок 16.

Тема 4. Соціальна складова здоров"я.
Права та обов"язки дитини.

Виконати до 19.01 ( 5-А клас),
              до 22.01.(5-Б клас)

1. Права та обов язки на прикладі  казкових героїв.
https://www.youtube.com/watch?v=46tGGDIbrDM
2. Подивитися мультфільм.
https://www.youtube.com/watch?v=obgsoJfowQ0
3.Пригадайте інші  казки, твори, де описано порушення прав дитини. 
Які це права?  




Тема.Ти - особливий. 

Виконати до 16 листопада.
1. Прочитайте  параграф 11.
2.Виконайте завдання 1 на с.58.
3. Подивись мультфільм. Як ви його зрозуміли? Сформулюйте одним реченням.
https://www.youtube.com/watch?v=q0acDQHk6Yo
4. Сфотографуйте виконані у зошиті завдання і надійшлить у вайбер або в гугл клас.


Немає коментарів:

Дописати коментар