Індивідуальна
навчальна програма для засвоєння
програми 5 класу з основ
здоров я екстернатом в спортивному класі.
Тема 1. Здоров я
людини
1. Опрацювати параграфи 1-6 .
Тема 2. Психична
і духовна складові здоров я.
1. Опрацювати параграфи 7-13 .
2. Виконати завдання.
1 рівень
1. Позначте знаком «+» правильні твердження:
…Параолімпійські ігри - для спортсменів з обмеженими можливостями
…Міміка від грецького слова «виразність»
…Почуття – це стійке переживання, пов’язане зі
ставленням до іншої людини
2. Толерантність – це:
А) терпіння
Б) твердження
В) переконання
3. Активне слухання:
А) заняття спортом
Б) Розуміння і запам’ятовування нової інформації
В) неусвідомлений запис інформації
Г) слухання музики із підтанцьовуванням
2 рівень
4.Які емоції сприяють зміцненню здоров’я?
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
3 рівень
5. Які риси мають милосердні люди. Перелічити не
менше 5 ознак……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
6. У яких випадках слід твердо казати «Ні»?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
4 рівень
7. У сусідній квартирі проживає самотня людина.
Яку допомогу ти можеш їй надати?
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….....................................................................................................................................................
Тема 3. Фізична
складова здоров я.
1. Опрацювати параграфи 14-17 .
2. Виконати завдання.
І рівень (6 х 0,5
бала = 3 бала)
1. Які є ознаки стресу:
а) Постійне відчуття втоми;
б) людина дуже задоволена, весела;
в) Неможливість зосередитись на будь-чому;
г) посилюється інтерес до навчання.
2.
Перед сном необхідно:
а) переїдати, щоб не бути голодним; б) провітрювати кімнату;
в) грати в рухливі ігри; г) грати в комп’ютерні ігри.
3.Пошкодження кістки з порушенням її цілісності – це:
а) перелом;
б) вивих;
в) кровотеча;
г) рана.
4. Почергове перебування на сонці та в тіні,
загорання – це:
а) загартовування сонцем; б) загартовування
повітрям;
в) загартовування водою; г) комплексне
загартовування.
5. Який вид діяльності є активним
відпочинком:
а) рухливі ігри; б) читання;
в) перегляд телепередач;г) гра в шахи.
6. Для попередження
порушення постави потрібно:
а) постійно грати в теніс;
б) підбирати робочий стіл і стілець відповідно до зросту;
в) виконувати вправи для зміцнення м′язів спини;
г) читати лежачи.
ІІ рівень (3 бала)
7.Дайте визначення:
Загартовування – це________________________________________________
__________________________________________________________________
8. Встанови відповідність
1- Поріз
а) підняти пошкоджену
кінцівку догори, накласти стерильну пов’язку і притиснути її пальцем.
2- Кровотеча
б) промити, щоб видалити бруд. Прикласти шматочок марлі, просочений
розчином перекису водню.
3- Вивих
в) викликати лікаря
та прикласти що – небудь холодне.
1-___;
2-___; 3-____.
ІІІ рівень (3 бала)
9.
Назвіть переваги та недоліки Інтернету. Об’єднайте
їх у дві
групи:
Переваги Інтернету
Недоліки Інтернету
10. Назвить види загартовування ?
IV рівень (3 бала)
11. Запишіть,
яких правил потрібно дотримуватися, відвідуючи басейн.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
а) постійно грати в теніс;
б) підбирати робочий стіл і стілець відповідно до зросту;
в) виконувати вправи для зміцнення м′язів спини;
г) читати лежачи.
1- Поріз
а) підняти пошкоджену
кінцівку догори, накласти стерильну пов’язку і притиснути її пальцем.
2- Кровотеча
б) промити, щоб видалити бруд. Прикласти шматочок марлі, просочений
розчином перекису водню.
3- Вивих
в) викликати лікаря
та прикласти що – небудь холодне.
Переваги Інтернету
Недоліки Інтернету
Тема 4. Соціальна складова здоров я.
1. Опрацювати параграфи 18-23 .
2. Права та обов язки на
прикладі казкових героїв.
https://www.youtube.com/watch?v=46tGGDIbrDM
3. Подивитися мультфільм.
https://www.youtube.com/watch?v=obgsoJfowQ0
4.Пригадайте інші казки,
твори, де описано порушення прав дитини.
Які це права?
5.Презентація
про туберкульоз
6.Презентація
про СНІД
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-vil-snid-97487.html
Тема 5.
Безпека в побуті
і навколишньому середовищі.
1. Опрацювати параграфи 24-31 .
2. Виконати завдання.
І рівень (0,5 бала)
1. Які існують правила
п"яти "НЕ":
А)Не танцюй.
Б) Не розмовляй із незнайомцями.
В) Не сідай у машину до
незнайомців.
Г) Не бери нічого у незнайомців.
Д) Не звертай з дороги
від школи додому.
Е) Не гуляй надворі після
того як стемніло.
2.
Причиною пожежі може стати:
А)
Користування несправними електричними приладами.
Б) Обережне поводження із сірниками.
В) Користування справними електричними приладами.
Г) Дотримання правил протипожежної безпеки.
3. Що слід робити при наближенні натовпу:
А) Намагатися тікати від натовпу в напрямку його руху.
Б) Намагатися обійти натовп, йти у бічні вулиці через прохідні двори.
В) Присісти і притиснути руки до грудей.
Г) Бігти разом з усіма.
4. В якомуположенні найлегше відпочивати на воді?
А)Положення “медуза”. Б)Лежачи на спині.
В) Положення “зірочка”. Г)Положеннялежачи на боку.
5.Якщо незнайомі люди попросили тебе передати пакет, слід:
А) Погодитися.
Б) Залишити пакет собі.
В) Відмовитися.
Г) Спочатку подивитися, що в пакеті, а потім погодитися.
6. До природних джерел забруднення
відноситься:
А)
Пилові бурі. Б)
Виверження вулканів.
В)
Теплові електростанції.
Г) Викиди газів автомобілів.
ІІ рівень (1 бал)
7. Встанови відповідність
1- Під час
повені
а) шукай порятунку на підвищеному місці.
2- Під час землетрусу
б) не можна користуватись мобільним телефоном.
3- Під час грози
в) вибігай на відкриту місцевість.
1-___; 2-___; 3-____.
8. Встанови відповідність
1- Повінь
а)
підземні поштовхи, коливання та розриви земної поверхні внаслідок руху
глибинних шарів планети.
2-
Буревій
б)
потужний поривчастий вітер, що підхоплює й переносить різні предмети.
3-
Землетрус
в)
тимчасове затоплення суходолу внаслідок підйому води в природних водоймах.
1-___; 2-___; 3-____.
ІІІ рівень (1,5 бала)
9. Назвіть приклади впливу людини на
природу. Об’єднайте їх у
дві групи:
Позитивний
Негативний
10. В чому полягає перша допомога потерпілому в разі сонячного
удару?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
IV рівень (3 бала)
11.Напишіть, яких правил потрібно
дотримуватися під час грози на відкритій місцевості.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
1- Під час
повені
а) шукай порятунку на підвищеному місці.
2- Під час землетрусу
б) не можна користуватись мобільним телефоном.
3- Під час грози
в) вибігай на відкриту місцевість.
1- Повінь
а)
підземні поштовхи, коливання та розриви земної поверхні внаслідок руху
глибинних шарів планети.
2-
Буревій
б)
потужний поривчастий вітер, що підхоплює й переносить різні предмети.
3-
Землетрус
в)
тимчасове затоплення суходолу внаслідок підйому води в природних водоймах.
Позитивний
Негативний
Немає коментарів:
Дописати коментар